Pomoc & wsparcie

Sales Support

Nasi eksperci przedstawią Ci nasze produkty i rozwiązania. Jesteśmy świadomi, że nie zawsze potrzebna jest duża konfiguracja usługi, tylko taka, która spełnia Twoje wymagania. Jesteśmy tutaj aby pomóc Ci w skonfigurowaniu takiej infrastruktury, która wesprze Twoją działalność. Pomożemy Ci także w przypadku problemów z płatnościami jak stanem Twojego konta.

Zgłoszenia można wysyłać od poniedziałku do piątku między godziną 08:00 a 18:00.

 

Wyślij zgłoszenie: Za pomocą tego systemu możesz przesłać zgłoszenie. Aby przesłać do nas zgłoszenie przejdź na stronę support.arubacloud.pl i zaloguj się do panelu. Po lewej stronie wybierz “Wyślij zgłoszenie” i otwórz zgłoszenie z kategorii “Cloud”.

W zgłoszeniu prosimy zawrzeć jak najwięcej informacji, które przyśpieszą naszą odpowiedź. Takimi informacjami są:

  •  Opis Twojego projektu
  •  Wymagania odnośnie konfiguracji
  •  Wymagania odnośnie mocy obliczeniowej i/lub usługi storage
  •  Opis Twojej obecnej konfiguracji
  •  Miesięczny i roczny budżet

Wyślij zgłoszenie

 

Aby otrzymać w przedsprzedaży informacje bezpośrednio od naszego konsultanta sprzedaży:
Po wypełnienieniu formularza znajdującego się na stronie Kontakt, nasz konsultant skontaktuje się z Państwem tak szybko, jak to tylko możliwe.
Skontaktuj się z nami >

Zacznij korzystać z Aruba Cloud

AKTYWUJ TERAZ WYŚLIJ PODANIE O VOUCHER*

(*) Aruba przekaże Ci voucher o wartości 8 PLN do wykorzystania na każdy produkt Cloud