Cloud Bare Metal Backup
Co to jest?
Usługa Cloud Bare Metal Backup pozwala stworzyć kopie bezpieczeństwa Twojej wirtualnej maszyny Virtual Private Cloud. Usługa oparta jest na technologii obrazów i ściśle współpracuje z wirtualizacją hypervisorów, bez potrzeby instalowania agentów backup na chronionym VM. Współpraca z Veeam, innowacyjnym dostawcą rozwiązań ciągłości usług, zapewnia pełne zabezpieczenie maszyn wirtualnych.
Bezpieczeństwo archiwizowanych danych jest zapewniane przez funkcjonalność anti-ransomware, która pozwala na tworzenie "zamrożonej" kopii zapisywanych danych. Co więcej, druga kopia może zostać utworzona w odrębnym data center, zapewniając działanie w myśl "zasady backupu 3-2-1" (wymóg posiadania zewnętrznej kopii zapasowej).
Cloud Bare Metal Backup pozwala na odzyskanie całej maszyny wirtualnej na oryginalnym lub na innym hoście, oraz zawiera opcję szybkiego rollback, który przywraca jedynie modyfikowane dane. Zastosowana technologia nie opiera się na pojemności sieci i zasobów maszyn wirtualnych do przesyłu danych, zapewniając minimalne obciążenie i maksymalną przejrzystość wykonywanych działań. Chroniona maszyna wirtulana jest całkowiecie zachowana, niezależnie od zainstalowanego systemu operacyjnego.
Biorąc pod uwagę czysto infrastrukturalny charakter usługi, Cloud Bare Metal Backup może być używany dodatkowo wraz z Cloud Backup, zapewniając całkowitą ochronę od stworzenia obrazu całej maszyny, aż do poziomu aplikacji i systemu plików. Rozwiązanie to pozwala również na przeprowadzenie szybkiego odzysku pojedynczych plików na VM oraz wirtualnych dyskach. Za pomocą prostego panelu kontrolnego można uzyskać backup vApps oraz VM firmy, definiując preferowaną częstotliwość oraz czas trwania. Możliwe jest również odzyskanie całej backupowanej maszyny, jak również odzyskanie każdego indywidualnego pliku.
Technologia kopii zapasowych zintegrowana jest z hypervisorem usługi Virtual Private Cloud i mechanizmami ochrony oferowanymi przez VMware, co gwarantuje pełną spójność i wydajność. Technologia zawiera również natywną koherencję z Microsoft’s VSS (z narzędziami VMware) w celu zapewnienia integralności na poziomie aplikacji. Ponieważ dane przechowywane są na zdalnym storage, odzyskiwanie jest możliwe nawet w przypadku całkowiej utraty lub uszkodzenia danych. Pozwala to na pełne przywrócenie całego vApps.
Wsparcie i SLA
Aruba oferuje klientom Virtual Private Cloud dwie opcje pomocy: wsparcie za pośrednictwem telefonu oraz poprzez system ticketów (mailowo). W obu przypadkach klienci mogą porozmawiać z zespołem ekspertów z działu technicznego Aruba, którzy pomogą rozwiązać infrastrukturalne problemy z usługą.
Wsparcie techniczne
Godziny |
Średni czas odpowiedzi |
24/7/365 |
15 minut |
Wsparcie administratora
Godziny |
Średni czas odpowiedzi |
Pn.-Pt. 8.30-18.00 |
15 minut |
Uptime gwarantowany na poziomie 99,80% w stosunku rocznym
Główne cechy usługi
Specyfikacja techniczna
SLA usługi |
99,80% |
Wsparcie |
Zgłoszenia mailowe (tickety) oraz telefoniczne |
Okres rozliczeniowy |
Miesięczny |
Minimalny czas trwania umowy |
1 miesiąc
|
Datacenter na których można aktywować usługę |
IT1, IT3, CZ1, FR1, PL1 |
Funkcje oprogramowania
Specyfikacja techniczna
Oprogramowanie |
Veeam vCloud Backup
(https://www.veeam.com/vm-backup-recovery-replication-software.html) |
System kontroli |
Web Panel HTTPS dostępny w każdym data center dla uruchomionej usługi. |
Integracja z vCloud |
Kompletna. Dostęp klienta przez SSO (single-sign-on) poprzez te sam dane logowania do vCloud i możliwość działania na vAPPs oraz VMs w celu ich ochrony. |
Definiowanie własnych planów tworzenia kopii zapasowych |
Tak. Możliwość tworzenia planów dziennych, tygodniowych i miesięcznych, a także wybór czasu rozpoczęcia tworzenia kopii zapasowych. |
Granular recovery |
Tak. Istnieje możliwość odzyskiwania pojedyńczych plików oraz całych katalogów. |
Odzyskiwanie na innych maszynach |
Tak, dla każdej maszyny. |
System redukcji miejsca na dysku |
Tak. Dzięki duplikacji danych oraz kompresji. |
Funkcje wsparcia technicznego
Specyfikacja techniczna
Wsparcie 24/7 |
|
Godziny dostępności wsparacia technicznego |
24/7/365 z średnim czasem odpowiedzi do 15 minut |