Pomoc & wsparcie

Pomoc techniczna

Jeżeli masz problemy możesz skontaktować się z naszymi technikami. Pomożemy rozwiązać problemy związane z naszą platformą oraz użytkowaniem naszych usług.

 

Poproś o pomoc za pośrednictwem zgłoszenia (ticketu): Za pomocą tego systemu możesz przesłać zgłoszenie do naszego działu technicznego. Maksymalny czas odpowiedzi to 24 godziny. Aby przesłać do nas zgłoszenie przejdź na stronę http://support.arubacloud.pl/ i zaloguj się do panelu. Po lewej stronie wybierz “Wyślij zgłoszenie” i otwórz zgłoszenie z kategorii “Cloud”.

Prosimy o wprowadzenie jak największej ilości informacji, które pozwolą szybciej rozwiązać dany problem t.j.:

  •  Rodzaj problemu
  •  Czas i data pojawienia się problemu
  •  Nazwa serwera Cloud lub ID produktu
  •  Szczegóły konfiguracji
  •  Zrzut ekranu uwidaczniający problem (jeśli to możliwe)

Wyślij zgłoszenie

Zacznij korzystać z Aruba Cloud

AKTYWUJ TERAZ WYŚLIJ PODANIE O VOUCHER*

(*) Aruba przekaże Ci voucher o wartości 8 PLN do wykorzystania na każdy produkt Cloud