Cloud DRaaS (Disaster Recovery as a Service)
Chroń swoją infrastrukturę Private Cloud łatwo i bezpiecznie
Disaster Recovery as a Service (DRaaS) pozwala chronić Twoją infrastrukturę w profesjonalny, prosty i bezpieczny sposób, zarówno w zakresie własnego biznesu, jak i w obrębie Private Cloud od Aruba.
Poprzez użycie panelu webowego, z którym łączymy się za pomocą zabezpieczonego połączenia, można bezpośrednio ustawiać harmonogram oraz politykę planu awaryjnego. Polega to na wybraniu źródła (Przestrzeń główna) i miejsca (Przestrzeń awaryjna) przeznaczenia ze swojej wirtualnej infrastruktury VMware oraz data center Aruba, dostarczającego usługę
Private Cloud.
W ciągu kilku minut można stworzyć spójne repliki pomiędzy zdalnymi przestrzeniami i aktywować proces Planu Awaryjnego.
Każdy Plan awaryjny posiada dwa miarodajne parametry:
- RPO (Recovery Point Objective) wyznacza tolerancję strat Twojego procesu w przypadku wystąpienia awarii.
- natomiast RTO (Recovery Time Objective) przedstawia czas jaki jest potrzebny na odtworzenie Twoich usług na stronę planu awaryjnego.
System replikacji używany przez usługę bazuje na technologii Zerto, która optymalizuje,
deduplikuje i kompresuje chronione dane tak by zminimalizować negatywny wpływ i
zredukować RTO do okresów, które trwają od kilku sekund do kilku minut, nawet w przypadku międzynarodowych odległości.
Niskie RTO jest zapewnione poprzez
łatwy w użyciu, prosty i bezpieczny panel webowy który, za pomocą jednej czynności, pozwala na automatyczny start procesu odzyskiwania. W przeciągu zaledwie kilku sekund system może przełączyć obszary produkcyjne na stronę planu awaryjnego.
Aby sprawdzić działanie Planu awaryjnego, należy jedynie w dowolnym momencie uruchomić proces testowy. Test polega na odzyskaniu systemu, poprzez aktywację serwerów w Przestrzeni awaryjnej, bez ingerencji w pracę serwerów produkcyjnych (Przestrzeń główna). Pozwala to na sprawdzenie poprawności pracy procesów replikacji i planu awaryjnego.
Tak samo jak w przypadku innych usług Aruba, to rozwiązanie także posiada opcję "Managed”. Rozważ zezwolenie naszemu wykwalifikowanemu zespołowi techników na pełne zarządzanie Twoim Planem awaryjnym.
Aby aktywować tą usługę musisz posiadać
infrastrukturę Private Cloud.
Więcej informacji uzyskasz pod numerem +48 32 441 63 46
Wsparcie i SLA
Aruba oferuje klientom Private Cloud dwie opcje wsparcia: wsparcie telefoniczne i wsparcie poprzez zgłoszenie. W jednym jak i drugim przypadku klient kontaktuje się bezpośrednio z wykwalifikowanym działem technicznym firmy Aruba, który odpowie na wszelkie pytania.
Główne cechy usługi
Specyfikacja techniczna
Czas dostępności SLA |
99,95% |
Wsparcie |
Wsparcie telefoniczne lub poprzez system zgłoszeń |
Rozliczenie |
Miesięczne |
Minimalny okres abonamentowy |
1 miesiąc |
Data center, w którym usługa może być aktywowana |
DC1 (IT1), DC3 (CZ1), DC4 (FR1), DC8 (PL1), on premise |
Funkcje oprogramowania
Specyfikacja techniczna
Oprogramowanie użyte do replikacji |
Zerto (www.zerto.com) |
System kontroli |
Webowy panel zarządzania (połączenie HTTPS) dostępny w każdym data center dla usługi. |
Optymalizacja WAN |
Tak. Poprzez technologię deduplikacji i kompresji. |
Natychmiastowa widoczność RPO |
Tak. W ciągu sekund i minut. |
Nieuciążliwe testy funkcjonalności Planu awaryjnego |
Tak. Test Planu awaryjnego nie ma wpływu na pracę serwerów. |
Funkcja odwróconej synchronizacji |
Tak. Pozwala na odwrócenie procesu replikacji tak aby wrócić od Planu awaryjnego do pracy. |
Maksymalna liczba VM do zarządzania |
Brak limitu. |
Możliwość dopasowania sieci Planu awaryjnego |
Tak, dla każdej maszyny. Można zdefiniować inne sieci do testów i rzeczywistych awarii. |
Możliwość dopasowania magazynu danych Planu awaryjnego |
Tak, dla każdej maszyny. |
Możliwość replikowania infrastruktury w siedzibie |
Tak, zarówno źródło jak i miejsce docelowe replikacji. |
Opcja “Managed” |
Tak, dostępne jako opcja. Usługa może być w pełni zarządzana przez nasz zespół techników. |
Cechy wsparcia technicznego
Specyfikacja techniczna